
Kübra Soytürk
Muhasebe
Muhasebe Birimimiz, öncelikle  kampus içerisindeki tüm  öğrencilerimizin okula  kayıt işlemlerinden başlayarak öğretim yılı süresince tüm faaliyetleri  konusunda bölümü ile ilgili   en iyi hizmeti kısa süre içerisinde  vermek  amacındadır.
Bütçeleme ve finans programlarını hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek, nakit akışını izlemek, ihtiyaç fazlası nakdin değerlendirilmesini sağlamak bölümümüz görevleri içerisinde yeralmaktadır.
Okulumuzda gelir ve giderlerimize ilişkin tüm muhasebe kayıtları, vergi ve sosyal güvenlik hukuku uygulamaları da bölümümüz tarafından gerçekleştirilmektedir.
Bütçeleme ve finans programlarını hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek, nakit akışını izlemek, ihtiyaç fazlası nakdin değerlendirilmesini sağlamak bölümümüz görevleri içerisinde yeralmaktadır.
Okulumuzda gelir ve giderlerimize ilişkin tüm muhasebe kayıtları, vergi ve sosyal güvenlik hukuku uygulamaları da bölümümüz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Canan Hacızade
Yönetici Asistanı
Yönetici Asistanı TED Afyon Koleji Genel Koordinatörlüğüne bağlı olarak çalışır.
Birimin asal görevleri
. Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek.
. Verilen metinleri öngörülen formatlar doğrultusunda yazarak, yazışmaları yapmak ve takip etmek.
. Yazışmaları, toplantı tutanaklarını vb. dosyalamak ve gerektiğinde kullanıma hazır durumda tutmak.
. Tüm birimlerin uçak, otobüs rezervasyonlarını yapmak, biletlerinin alınmasını sağlamak.
. Otel rezervasyonlarını yapmak, takip etmek.
. Yöneticisinin randevularını takip ederek, misafirleri karşılamak.
. Ofis düzenini sağlamak.
Birimin asal görevleri
. Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek.
. Verilen metinleri öngörülen formatlar doğrultusunda yazarak, yazışmaları yapmak ve takip etmek.
. Yazışmaları, toplantı tutanaklarını vb. dosyalamak ve gerektiğinde kullanıma hazır durumda tutmak.
. Tüm birimlerin uçak, otobüs rezervasyonlarını yapmak, biletlerinin alınmasını sağlamak.
. Otel rezervasyonlarını yapmak, takip etmek.
. Yöneticisinin randevularını takip ederek, misafirleri karşılamak.
. Ofis düzenini sağlamak.

