Yabancı dil eğitiminde çocukların dili öğrenmeye karsı olumlu duygu gelistirmesini sağlamak, onlara İngilizceyi sevdirmek, başka bir dilin varlığının farkına varmalarını sağlamak ve bu dili öğrenmeye istek uyandırmak amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda etkinliklerde çocukların en iyi ve en kalıcı şekilde yaparak ve yaşayarak öğrendikleri göz önünde bulundurularak harekete dayalı aktiviteler (Total Physical Response/TPR), eğlenirken ve oynarken İngilizce öğrenebilecekleri uygulamalar yer almaktadır.

Temaya dayalı yaklasım benimsenerek çocuklar hikaye anlatımı, sarkılar, oyunlar canlandırma etkinlikleri, ikili ve grup çalısmaları yaparak İngilizce iletisim kurabilmeyi öğrenmektedirler. Basit konuşma kalıplarının yanı sıra renk, şekil, sayı ve zıt kavramları, günlük yaşantılarında karşılaştıkları varlıkların adları ve özelliklerini eğlenerek ve oynayarak öğrenmelerine destek verilir. Bu çalısmalar yapılırken görsel, isitsel, basılı materyaller ve kitaplarımızın akıllı tahta yazılımları kullanılmaktadır. Her gün rutin olarak Greetings (Karşılama), Days of the Week (Haftanın günü), Weather (Hava Durumu), vb. uygulamalar yapılır.

“Critical Thinking” (Eleştirel Düşünme Becerisi), “Communication” (İletişim Becerisi), “Collaboration” (İş birliği Becerisi) ve “Creativity” (Yaratıcı Düşünme Becerisi) gibi 21. yy becerilerini iceren bir program yürütülmektedir. Sorgulamaya dayalı ve öğrenci merkezli bir öğrenme sekli olan proje temelli öğrenme yaklasımı da benimsenmektedir.

5 yaş grubunda High Peak Yayınevinin Smart Cookies Halfway kitap seti, 6 yas grubumuzda ise Smart Cookies Reception kitap seti ve Oxford Yayınevinin Oxford Phonics World 1 kitapları kullanılmaktadır. Öğrenci kitabı ve çalışma kitabını içeren kitap setlerimiz hem dijital hem de basılı okuma kitapları, online uygulamaları ve zengin içerikli yazılımları ile desteklenmektedir.